Keď sa láska podarila

Nad názvom blogu som tentokrát dlho nerozmýšľala, pretože som chcela písať o nás, o láske a o tom čo sa nám spoločne pošťastilo a podarilo. 
Musím a môžem iba súhlasiť a potvrdiť, že tá naša láska sa podarila a zo spoločnej lásky vzniklo malé Smitko/Smietko z ktorého sa nesmierne tešíme. 
Prečo Smitko/Smietko? 
Kto pozná rozprávku Horton vie, že Horton (slon) zachraňuje smietko, ktoré objavil na jednej z kvetiniek. Smietko predstavuje svet v ktorom žijú zaujímavý obyvatelia, ktorí majú vlastné mesto.
Určite rozprávka stojí za pozretie. 
Už od prvého dňa a premierového ultrazvuku naše bábätko voláme Smitko/Smietko, pretože v mojom brušku vznikol nový život, podobne ako v smietku v rozprávke Horton. 
Samozrejme meno bábätka máme už dávno vybraté, ale najčastejšie keď s našim bábätkom komunikujeme tak je Smitko. 
Tohtoročné Vianoce sú naše prvé spoločné, či s mojim drahým alebo prvé s našim Smitkom v brušku. 
Tak, že reku keď prvé spoločné, urobíme rýchle Vianočné  fotenie 😊
Veľa energie ma stálo presvedčiť môjho drahého urobiť pár záberov, no ale aj popri jeho hundraní sa nám fotky so Smitkom ešte v brušku vydarili. 
Budúci rok budú naše Vianoce už o niečom inom, keďže budeme skutočne traja a náš malý junior bude nezastaviteľný a aktívny aký je momentálne v brušku. 


Nech sa páči pár vydarených fotografií








Prajeme všetkým našim kamarátom Šťastné a Veselé Vianoce 
Smitko - Mišiak a Ja

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prirodzene autoritatívna s pozitívnym prístupom

Silvester 2018

16.7.2018