Ako potešiť na Mikuláša trocha inak

Dnes večer si opäť po roku pred spaním vyčistíme čižmy, ktoré s očakávaním položíme na okno 
 dúfajúc, že nás Mikuláš navštívi a čižma  bude ráno plná čokolád, keksíkov, cukríkov, arašíd a čo u mňa nesmie chýbať a pripomína mi to už naozaj sa blížiace Vianoce sú mandarínky. 

My dospelí už vieme ako a kto nám do čižiem dáva tieto dobroty :)

Tento rok som sa rozhodla obdarovať mojich najbližších trochu inak.
Nič veľké, drahé a čo by sa dalo skonzumovať nečakajte.








Ako ste mohli vidieť na fotkách, vytvorila som jednoduchý adventný veniec. 
Na zhotovenie som použila jednoduché ozdoby, šišky, sviečky a ako podnos som použila drevo. Ak vieš navŕtať diery do dreva, zaklincovať klince, skombinovať ozdoby a poukladať ich na správne miesto aby to vyzeralo tak nie je o čom. 
Priznám sa, že vŕtanie som nechala na skúsenejších, pretože to by nedopadlo dobre :D

Už sa len rozhodnúť komu adventný veniec ako mikulášsky darček daruješ. 
Aj keď je neskoro na vyrábanie takéhoto venca, keďže už väčšina z Vás má čižmy na oknách alebo už rozbalené balíčky sladkostí a cukroviniek, ale predsa Mikuláš nás čaká ešte ďalšie roky.

Mnohí z Vás už zapálili prvú sviečku na adventnom venci, no niektorí z mojich najbližších ešte len adventné vence dostanú a preto verím, že sa budú rovnako tešiť či z čokolád a cukroviniek ako aj z takéhoto mikulášskeho darčeka odomňa, veď radšej dostať neskôr ako vôbec :)

Prajem všetkým krásneho a bohatého Mikuláša
Btw. Ďakujem tým, ktorí mi pomáhali s prípravou 






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prirodzene autoritatívna s pozitívnym prístupom

Silvester 2018

16.7.2018