16.7.2018


Dátum ktorý sa nám vryje do pamäti, nám budúcim rodičom, ktorí v tento deň ešte netušili, že ten tehotenský test je skutočne pozitívny a ja som naozaj tehotná.
Pred uskutočnením tehotenského testu sa neobjavili a ani som nezachytila typické prejavy tehotenstva, kovová pachuť v ústach, vracanie, záchvaty plaču, hnevu, náladovosť a podobne. 
Ešte ma čaká 9 týždňov k ukončeniu tehotenstva, tak snáď ma nič neprekvapí. Prekvapenie bude pre mňa určite samotný pôrod a jeho priebeh, ale nepredbiehajme a hlavne nech je ešte junior tam kde je.  
No vrátim sa ku konkrétnemu dňu. 
Tehotenský test vyzeral všelijako, pretože jedna čiarka bola jasná a druhá bola slabučká, tak som preposlala fotku mojej kolegynke radkyni Pedritke, že či tá druhá slabá čiarka tam má byť :) 
Neviem, či som sa hrala na sprostú a v daný moment som nevedela, ako má vyzerať negatívny tehotenský test, ale odpoveď Pedritky bola, že nemá!
Tak som s tehotenským testom pribehla k budúcemu otcovi a oznámila mu, že test je pravdepodobne pozitívny :) 
Obaja sme vedeli, že je predčasné sa tešiť, preto som hneď poslala fotku tehotenského testu kamarátke gynekologičke, ktorá mi poradila zopakovať si test o dva dni neskôr. 
Keďže sme práve boli u našich na východe, tak neprichádzalo do úvahy, aby som takúto novinu, ktorá sa aj tak ešte nepotvrdila nevyzradila. 
O dva dni neskôr som zopakovala tehotenský test, ktorý odhalil už krásne dve jasné čiarky.
Poprosila som kamarátku gynekologičku aby ma vyšetrila a tehotenstvo mi potvrdila. 
Tehotenstvo jednoznačne potvrdené a my sme sa s drahým nevedeli vynadívať na malý zárodok na naše malé smitko viditeľné na vytlačenej prvej fotografii. 
Následne som sa objednala k môjmu gynekológovi od ktorého som hrdo odchádzala už s tehotenskou knižkou. 
Najbližšej rodine a kamarátom sme novinku oznámili hneď, pretože na povery neveríme a kto sa má predsa tešiť s nami ak nie rodina a kamaráti. 
Prvý pre mňa významný dátum máme, samozrejme, že tých dôležitých dátumov a udalostí je viac, napríklad keď mi gynekológ oznámil pohlavie bábätka, keď som prvý krát pocítila pohyby juniora, keď zachytil pohyby v brušku budúci tato a podobne. No ten najdôležitejší dátum, ktorý si budeme pamätať navždy nás ešte len čaká !
No a mojom tehotenstve zas inokedy. 








Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prirodzene autoritatívna s pozitívnym prístupom

Silvester 2018