Aký bol môj rok 2017

Rok 2017 sa pomaly ale iste blíži ku koncu a ja mám pocit, že to všetko tak strašne rýchlo letí.
Priznávam, že keby som nemala v telefóne cez tisíc fotiek, ktoré mi pomohli zaspomínať si na to všetko, tak ani neviem kde a s kým som tento rok strávila. 
Studený január a február prešiel veľmi rýchlo, tieto mesiace nepatria medzi moje obľúbené a preto ich radšej trávim pod dekou s čajom v ruke. 
Výnimkou boli moje narodeniny.
Tento rok mi kamaráti zorganizovali narodeninovú tajnú oslavu o ktorej som vedela, pretože môj priateľ nevie klamať a ja zistím proste všetko :)
Nezabudnuteľný mesiac bol pre mňa marec, kedy som si zlomila zápästie.
Po mojej päťročnej snowboardovej pauze som sa vybrala s priateľom a jeho rodičmi na lyžovačku a hneď moja prvá jazda na svahu takto nešťastne dopadla.
Moja prvá zlomenina v živote, kedy som vlastne premiérovo ostala doma na skoro mesiac a pol a bola práce neschopná.
V práci mali kolegyne čo robiť, lebo som vypadla zo dňa na deň a kto tušil, že sa po víkende nevrátim do škôlky.
So sadrou som navštívila začiatkom apríla stovežatú Prahu, pamätám si, že nám vyšlo mimoriadne teplé počasie na apríl.






Leto som strávila v rôznych kútoch Slovenska.
Cez letné prázdniny som sa odhodlala a po dlhých rokoch odmietania som si kúpila bicykel. 
Moju najkrajšiu mentolovú Elzu.
Po prázdninách sa začal nový školský rok a nám do materskej školy nastúpili nové deti.
Fáza spoznávania sa a objavovania je za nami a ja sa na moju triedu teším každý deň.









Počas písania tohto blogu som zistila, že tento rok som absolvovala množstvo výletov, ale veľa z nich som nespomenula, pretože by to bolo na dlhé písanie.
Rok 2017 nebol iba o výletoch, mala som možnosť spoznať zaujímavých ľudí, ktorí ma inšpirovali, naučili a posunuli ďalej. Som rada za všetkých ľudí ktorých som spoznala, pretože sa z nás stali priatelia  a sme v kontakte dodnes.
Od ktoréhokoľvek z nich som si zobrala  niečo dobré a posúva ma to to dopredu, alebo upozorňuje na chyby, ktorým by som sa mala vyhnúť. 
Koncom tohto roka som sa rozhodla blogovať. Myšlienka písať blogy ma zamestnávala dlhšiu dobu a stále som uvažovala či začať alebo to nechať tak. Rozhodla som sa písať, ved nemám čo stratiť, môžem iba získať.  
A o tom, prečo som vlastne začala písať nabudúce :)






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prirodzene autoritatívna s pozitívnym prístupom

Silvester 2018

16.7.2018