Netradične modrá

Tento blog bude iný ako blogy čo som doteraz napísala a uverejnila. 
Nebude o tvorení, cestovaní či zážitkoch ale o móde, ktorá je mi blízka.
Milujem módu, oblečenie a nákupy. 
Priznávam, patrím do skupiny nákupných maniačok, ktoré keď si kúpia nový kúsok do šatníka tak ho prestane baviť o pár mesiacov. Verím, že nie som sama a je nás viac dievčatá :)
Môj šatník je pestrý a obsahuje rôzne kúsky. Mám obľúbené oblečenie, ktoré nosím často a dokážem ho skombinovať s hocičím, ale na druhej strane visia v mojej skrini aj veci, ktoré ma prestanú rýchlo baviť.Potom nasleduje triedenie oblečenia a moja mamina sa vytešuje z ,,nových" vecí, ktoré odo mňa zdedí :)) 
Keď som prednedávnom navštívila nákupné centrum, tak ma v obchode zaujala svetlomodrá bunda. 
Čudovala som sa prečo práve táto farba, pretože nemám si vo zvyku kupovať farebné oblečenie a už tobôž nie takejto farby. Aby bolo jasné, viac sa prikláňam k tmavým farbám a keď som prišla prvýkrát do škôlky v tejto bunde, tak sa samé deti čudovali a pýtali či je toto moja bunda :D 
Deti ma už poznajú a boli tak isto v rozpakoch z bundy ako ja, keď som si ju kupovala. Môžem potvrdiť, že bundu som si obľúbila a aj s farbou som sa už stotožnila. Veď konečne nie som fádna a celá v tmavom. 
Netvrdím, že je zo mňa módna blogerka, ktorá udáva trendy, ale ak niekoho inšpirujem mojim dnešným outfitom budem rada. 
(a áno nemám silonky, moje členky neutrpeli ujmu)



svetlomodrá bunda - H&M
klobúk - dostala som ho ako darček
sveter - Zara
kabelka - Zara
rifle - Stradivarius
topánky - Zara


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prirodzene autoritatívna s pozitívnym prístupom

Silvester 2018

16.7.2018