Príbehy roka 2018

   Rok 2018 bol bohatý na zážitky, plný spomienok, udalostí, zmien v mojom súkromnom či pracovnom živote, ale aj o neskutočnom šťastí stať sa čoskoro mamou. 
Začiatkom roka si spomínam na moju birthday party s mojimi najbližšími, ktorá sa konala v podnájme v Bratislave, kde som strávila divoké no zároveň krásne dva roky od prvého rozchodu.  Neprešiel ani mesiac a ja som spravila prvé správne rozhodnutie minulého roka a ukončila krátky vzťah s bývalým partnerom.
V skutočnosti som mala dva vzťahy, oba mi veľa vzali, ale aj dali, no ja som oba rozchody prijala a sú pre mňa už minulosťou.


      Po uzimených pochmúrnych mesiacoch prichádza teplo, slniečko, vínkovanie s kolegyňami v parkoch a moje najobľúbenejšie ročné obdobie - jar. 



     Konečne som vypadla z Bratislavy a vybrala sa s rodičmi na Veľkú noc do Ždiaru. Zámer výletu bol hlavne vypadnúť z podnájmu a prísť na nové myšlienky a zabudnúť na staré spomienky.
Cieľ bol splnený ! Niekto tomu hovorí osud, niekto náhoda no mne do života vstúpil bývalý kamarát a súčasný priateľ.  Náš vzťah mal veľmi rýchly priebeh.
Dala som výpoveď nájomnej zmluve, rozlúčila sa s mojim podnájmom a začala sa postupne baliť a sťahovať mimo Bratislavu.
Priznávam, že som v tom období nerozmýšľala a veľa neuvažovala nad tým, či je správne sa odsťahovať z Bratislavy a opustiť môj podnájom, ktorý patril iba mne a obývala som ho sama.
Ale po určitej dobe, môžem skonštatovať, že som urobila správne rozhodnutie a tam kde som teraz som spokojná a šťastná. Vďaka viniciam čo máme priamo pred panelákom som si to tu hlavne v letných mesiacoch zamilovala.






    Po náročnom pol roku prišlo horúce leto a nám v škôlke začali dlho očakávané dva týždne voľna. Prvý týždeň sme strávili s Mišiakom u nás na východe, kde sme sa snažili pobehať čo najviac.





   No a dostávame sa k tomu najdôležitejšiemu a k mojej najväčšej životnej zmene.  Počas dovolenky u našich som zistila, že som tehotná. Dobrý týždeň som si pozitívny tehotenský test obzerala snáď desať kráť za deň, pretože som tomu nemohla stále uveriť.
Samozrejme, že sme sa potešili, ale boli sme aj dosť prekvapení. No jednoznačne mi tehotenstvo potvrdila kamarátka gynekologička na prvom ultrazvukovom vyšetrení :)



  Neskôr nastala dilema kvôli dovolenke, ktorú sme mali zaplatenú v Chorvátsku, ísť či ostať doma, keby sa hocičo prihodilo. Ale tehotenstvo nie je choroba a ja som chcela absolvovať moju prvú, ale zároveň aj poslednú letnú tehotenskú dovolenku.




  Dovolenka dopadla super, neboli žiadne tehotenské komplikácie a mňa čakala povinnosť oznámiť môjmu zamestnávateľovi, že som tehotná.
V škôlke nám začal nový školský rok, nastúpili nám nové deti a mne sa od septembra vlastne zmenila aj pracovná doba.
Moje úžasné kolegyne sa nám prispôsobili a so všetkým nám vyšli v ústrety.


   Po septembri som sa dohodla so zamestnávateľom, že ukončím moje pôsobenie v materskej škole a budem do konca roka čerpať dovolenku, mala som jej celkom dosť, tak som to využila. 
Po piatich rokoch som sa rozlúčila s mojimi lienkami, rodičmi a kolegynkami. 
Čerpanie dovolenky sme využili a tak sme sa s Mišiakom, s jeho rodičmi a s mojimi vybrali do Bojníc na jesenný pobyt. Výlet sme spojili aj s oslavou narodením môjho drahého.



   Posledné mesiace roka 2018 som využila na oddych, čítaním kníh, časopisov, vyberaniu kočiara, zariaďovaniu a prispôsobovaniu spálne pre naše malé smitko, ktoré sa nám za pár týždňov narodí.  Takže, rok 2018 hodnotím veľmi pozitívne a ďakujem za všetko čo mi priniesol. 



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Prirodzene autoritatívna s pozitívnym prístupom

Silvester 2018

16.7.2018